Alegeți soluții inteligente pentru performanță și inovație în educație
Folosiți aplicația de gestiune școlară ADMA și pachetul de aplicații pentru educație G Suite for Education pentru cel mai bun mod de lucru în învățământul superior.
Aplicația ADMA: tehnologie pentru o gestiune școlară eficientă în învățământul superior
Construită integral pe platforma Google Cloud, ADMA este o aplicație cu o arhitectură flexibilă care oferă beneficii multiple pentru educație. ADMA asigură un management eficient al activităților administrative și curriculare specifice învățământului superior, oferă acces la informații în timp real, mobilitate și flexibilitate și facilitează comunicarea între școală, profesori și studenți prin integrarea serviciilor G Suite for Education.
Specificații tehnice și tarif aplicație ADMA - învățământ superior
Sistem automat de activare G Suite for Education
Găzduire zone DNS în Google Cloud
Șabloane predefinite pentru structură de an universitar
Șabloane personalizate pentru structură de universitar
Șabloane predefinite pentru plan de învățământ
Șabloane personalizate pentru plan de învățământ
Sistem automatizat de generare conturi pentru utilizatori
Asistent personalizat pentru alegerea numelui de utilizator G Suite for Education
Instrument de recuperare automată a parolei pe bază de CNP sau e-mail alternativ
Sistem automatizat de generare grupuri clasă tip listă de mail
Sincronizare discipline plan de învățământ cu Google Classroom pentru crearea automată de clase cu alocare de elevi sau studenți
Sincronizare între structura planului de învățământ și structura grupurilor organizaționale G Suite for Education
Sincronizare între profilul de utilizator ADMA și profilul de utilizator G Suite for Education
Sistem automatizat de prelucrare a datelor în conformitate cu ANSPDCP
99,9% disponibilitate garantată
Securitate SSL
Platformă online pentru formare cadre didactice
Formare cadre didactice prin sesiuni față în față
Asistență examinare pentru certificare Google Educator Nivelul 1 - Începători
Asistență examinare pentru certificare Google Educator Nivelul 2 - Avansați
Asistență telefonică pentru situații critice
Asistență e-mail pentru situații critice
Premium
€1.99
utilizator / lună
24/7
24/7
Caracteristici aplicație ADMA – învățământ superior
Interfață student
ADMA configurează un cont pentru fiecare student. După conectare studenții pot să vizualizeze prezența, notele, rapoarte și statistici.
Cu ADMA, studenții pot să facă cereri on-line pentru profesori și/sau secretari, pot alege cursurile opționale/facultative, să vizualizeze anunțurile postate de către instituție/profesori/secretari și se pot bucura și de alte funcționalități utile
Design receptiv
Aplicația ADMA pentru învățământul superior este accesibilă oricând și de oriunde, de pe orice dispozitiv (PC, Mac, laptop, tabletă, smartphone) și de pe orice platformă (iOS, Windows, Android), printr-o conexiune securizată la Internet.
Aplicațiile fac sincronizarea instantaneu astfel încât puteți să folosiți alternativ dispozitive și platforme de operare, fără a pierde date.
Prin instrumentele noastre prevăzute cu un design adaptat pentru dispozitive mobile puteți să accesați notele și mesajele de oriunde și oricând.
Catalog online
Aplicația pentru învățâmânt universitar ADMA oferă beneficii importante: este rapidă, intuitivă și are funcționalități multiple și foarte practice pentru diferite sisteme de evaluare folosite de profesori. Utilizatorii cu drepturi de administrare pot folosi ADMA pentru înregistrarea rapidă a notelor și prezenței, pentru observații zilnice despre prezență, evaluări și multe altele, toate în catalogul online ADMA.
Cu ADMA puteți să generați numeroase rapoarte de lucru personalizate și să exportați cu ușurință note într-un fișier de tip foaie de calcul (sau într-un alt format dorit).
ADMA este proiectată cu o interfață de tip desktop și mobilă și propune avantaje reale pentru utilizatori. Pentru profesori, o facilitate este introducerea ușoară și rapidă de date direct din sala de curs, folosind tablete sau smartphone-ul personal.
Anunțuri/Notificări
ADMA vă permite să creați, să editați și să ștergeți anunțuri și să trimiteți notificări. Sistemul de transmitere de alerte și notificări individuale sau de grup către studenți/profesori este o altă facilitate ADMA pentru profesori/secretari.
Cu ADMA beneficiați de informații în timp real: după ce anunțul este postat pe platformă studenții și profesorii părinții sunt notificați via e-mail și se pot conecta pentru a vizualiza conținutul nou.
Informații studenți
ADMA oferă soluții eficiente pentru evidența și gestiunea școlară prin formulare de colectare date concepute dinamic pentru orice tip de cont.ADMA vă permite să construiți formulare personalizate pentru colectarea, raportarea și evaluarea informațiilor curriculare. În acest mod, ADMA vă ajută să aveți o imagine completă a performanețelor școlare și să înregistrați informații diverse despre studenți, de la date demografice până la informații curriculare.
În plus, ADMA accelerează interogările referitoare la datele studenților prin filtre de căutare avansată care pot fi personalizate.
Admitere studenți
ADMA eficientizează gestiunea procesului de admitere prin formulare dinamice și funcții multiple ale sistemului care permit un grad ridicat de personalizare, în funcție de nevoile și standardele instituției de învățământ.
Cu ADMA înscrierea la facultate este mai simplă și mai rapidă ca oricând. Pentru completarea datelor de înscriere, candidatul poate să folosească un link transmis de facultate.
Formularul ADMA deservește mii de utilizatori simultan și furnizează situații despre procesul de admitere în timp real. În plus, ADMA permite generarea rapidă a listelor cu rezultatele examenului de admitere.
Flexibilitate
ADMA poate fi utilizată de către orice universitate indiferent de dimensiune pentru că arhitectura sistemului permite adaptarea la un număr mic sau extins de utilizatori.ADMA deservește mii de utilizatori simultan și permite configurarea pe șase tipuri predefinite de conturi de bază cu extensii flexibile și nelimitate (administrator, secretar, profesor, student, bibliotecar, părinte).
Cu ADMA optimizați procesele educaționale și administrative prin rapoarte, formate și parametri care permit personalizarea în funcție de regulamentul intern al fiecărei instituții.
Rapoarte personalizate
Experimentați un nou mod de lucru! Cu ADMA rapoartele și statisticile dorite sunt acum la un clic distanță. ADMA vă permite să emiteți rapoarte de lucru personalizate și furnizează date în timp real. Puteți să alegeți cum să afișați, să selectați și să sortați datele pentru rapoarte.
ADMA are o structură de bază dinamică care permite soluții eficiente și beneficii reale în conformitate cu structura, planul de învățământ, metodele de evaluare, orarul și cu alte caracteristici ale instituției (de ex. adeverințe, cataloage, situații școlare, foi matricole, diplome).
În plus, ADMA vă permite să importați și să exportați bazele de date în formate de fișiere multiple.
Gestiune bibliotecă
ADMA permite o gestionare eficientă a inventarului de obiecte (de exemplu, cărți, reviste etc.), prin interfața de administrare dedicată bibliotecarului instituției.
Automatizări ADMA pentru gestiunea G Suite for Education
Gmail
Una dintre provocările cu care se confruntă administratorii TIC este gestiunea utilizatorilor pentru aplicațiile web, de aceea am implementat o serie de funcționalități complementare care ușurează această activitate.
Prin interconectarea ADMA cu aplicațiile Google pentru educație (G Suite for Education), utilizatorii vor putea alege o adresă de e-mail personalizată conform numelui instituției și adresei de web, de exemplu prenume.nume@scoalamea.ro.
Classroom
Crearea cursurilor și înscrierea cursanților este un proces care pune presiune pe cadre didactice întrucât sunt operațiuni care necesită ttimp.
Cu ajutorul platformei ADMA crearea cursurilor și înscrierea cursanților în aplicația Google Classroom se face în mod automat printr-un singur clic.
Alegeți ADMA pentru performanță și inovație în educație
Puteți să implementați ADMA în orice perioadă a anului.
Vă invităm să urmăriți calendarul nostru în 3 pași pentru o tranziție simplă a utilizatorilor către ADMA și G Suite for Education.
Pasul 1: Planificare
Procesul de implementare ADMA și migrarea către pachetul G Suite for Education se bazează pe o comunicare constantă cu clienții noștri. Propunem un calendar general de șase săptămâni care să asigure o tranziție fără probleme a utilizatorilor. Calendarul este flexibil și poate fi adaptat în funcție de nevoile și caracteristicile instituției. Contactați-ne astăzi pentru a stabili o întâlnire cu un specialist ADMA care vă va ajuta să identificați cea mai bună soluție și planul tarifar potrivit.
Pasul 2: Migrare/integrare
Nu trebuie să vă faceți griji în legătură cu procesul tehnic de migrare și integrare. Vă oferim suport tehnic calificat și în timp real și aveți avantajul unei migrări rapide și în deplină siguranță a datelor.
Ghidul de implementare G Suite for Education conține o listă de verificare completă: alegerea numelui de domeniu, configurarea structurii organizaționale sau fluxului de e-mailuri, setări de autentificare, opțiuni de migrare a datelor și multe altele. Aveți la dispoziție resurse suplimentare, dacă doriți să consultați ghidul celor mai bune practici din domeniu, YouTube for Schools dar și alte materiale relevante pentru acest proces.
Pasul 3: Asistență tehnică și formare personal
Toate funcțiile sistemului vor fi explicate de specialiștii noștri și documentate într-un ghid de utilizare detaliat. Sesiunile de formare pentru utilizatorii ADMA au loc la sediul beneficiarului și se desfășoară în mod regulat pe parcursul utilizării aplicației, urmând un calendar stabilit de comun acord.
Beneficiați de asistență tehnică prin telefon în situații critice și asistență non-stop prin e-mail oricând aveți nevoie.
Implementați ADMA
Aflați mai multe despre aplicația ADMA pentru învățământ superior și G Suite for Education.